A 10 éves múltra visszatekintő kiállítás-sorozat 2019.június 3-5. között került megrendezésre, amelynek házigazdája a Kínai Kereskedelmi Minisztérium (MOFCOM), fő szervezője pedig a MOFCOM Kereskedelem-fejlesztési Irodája, egyik társszervezője pedig a ChinaCham. A kiállítás korábbi neve „China Smart Expo” volt, ebben az évben kaptam meg új nevét: „China Brand Fair”, ezzel az elnevezéssel kívánja jelezni a MOFCOM, hogy jó minőségű és színvonalas kínai termékeket kívánnak bemutatni.Ez a régió egyik legnagyobb, ingyenes kiállítása és vására, ahol idén 14 tartományból 16 iparág 329 kínai kiállítója vett részt, valamint Magyarországról és nyolc közép-kelet-európai országból 60 kiállító mutatta be a kínai piacra szánt termékeit. A kiállítás a China Brand Fairrel egyidőben egy másik érdekes kiállítás is megtekinthető volt. Itt Kína egyik legizgalmasabb tartománya, Shandong mutatkozott be. A kiállítás témái a kultúra (szerzői jog, film és televízió, kínai kulturális örökség), az utazás (utazási irodák, desztinációk, turisztikához kötődő termékek), a sport (sportszer gyártók, sport turizmus, sportesemények) és a kínai orvoslás (kórházak, klinikák, oktatás, gyógyszergyártók) volt. A kiállítás közel 6.000 látogatót vonzott, nemzetközivé válását jelzi, hogy 12 Közép-Kelet európai országból  érkezett 750 látogató érkezett.

A rendezvény rövid videója itt érhető el!